Goed aangekomen! - Reisverslag uit Tyler, Verenigde Staten van Yfke Terpstra - WaarBenJij.nu Goed aangekomen! - Reisverslag uit Tyler, Verenigde Staten van Yfke Terpstra - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Yfke Terpstra

14 September 2012 | Verenigde Staten, Tyler

Donderdagochtend vier uur sᷰ ochtends wakker geworden en om vijf uur vertrokken. Uitgezwaaid door Ilse.

Het was tien en half uur vliegen naar Houston. Het was een hele mooie reis ik zat bij het raam en het was hele tijd dag. Ik kon engeland zien de oceaan en grote delen van America heel mooi.

In Houston moest ik wachten voor vijf uur en toen nog eens drie uur omdat er storm en regen was en veel kleine vliegtuigen niet konden op stijgen.

Op Tyler Pound Airfield werd ik opgehaald en had ik nog twee mede reizigers mee die ook de cursus gaan doen. Dan uit Litouwen en Krissy uit Seatle America. Ik slaap bij Krissy en Marijke uit Zuid Africa. Het is een grote slaapkamer en we hebben alle ruimte. Dit is America is alles groot =)

Een heerlijk bedje en goed geslapen. Vanochtend een rondje gemaakt over het terrein het is een eindje van de stad met veel bossen en een paar kleine pondjes.

Het is nu 13 uur vandaag zullen de meeste anderen ook komen die de cursus gaan doen. Morgen hebben we introductie dag en maandag start het
echte programma. Moet ook nog een half boek lezen daar heb ik dan nu even tijd nog even tijd voor.

Liefs Yfke


  • 14 September 2012 - 20:55

    Joke Sophia:

    Hallo Yfke,

    Fijn om te weten, dat je goed bent aangekomen.
    Helaas is het niet meer gelukt om elkaar voor je vertrek nog te treffen, maar dat houden we dan maar tegoed! In elk geval heb je tegen die tijd dan een hele boel te vertellen.

    Vanuit een regenachtig St. Anna bidden we je een goede tijd toe, lieve groet Henk en Joke

  • 15 September 2012 - 03:32

    Jorien:

    Heel veel succes daar en we houden je site goed in de gaten!!!!!!
    Goed op je zelf passen!!!!

    Liefs jorien

  • 15 September 2012 - 09:02

    Aldert, Jenny En JJ:

    Dus je kan eindelijk van start, fijn dat je zo;n goede reis hebt gehad! Heel veel zegen

  • 15 September 2012 - 09:59

    Anna:

    Hoi Yfke fijn dat je goed bent aangekomen. Dat we je zo kunnen volgen.dan ben je toch nog wat dichtbij.Pas goed op jezelf .
    Liefs Anna

  • 15 September 2012 - 10:24

    Saakje:

    Hoi Yfke,
    Ik vind het super wat je doet en ga je weer volgen. Ik wens je veel succes en een hele fijne tijd!
    Groetjes Saakje

  • 15 September 2012 - 10:47

    Mattheus:

    heel veel sterkte daar en een goede tijd daar
    gr matheus

  • 15 September 2012 - 11:00

    Annemiek:

    Hey Yfke,
    Mooi dat ik je kan volgen op deze manier.
    Schrijf maar heel veel, en natuurlijk foto's erbij!!
    Een hele goede cursus tijd daar!
    Enjoy!

  • 15 September 2012 - 11:05

    Annie:

    Ha Yfke,

    No ist echt sa en sist der al hielendol.
    It lieket wol goed sa ot ik dyn ferhaal leas, een lekkere roeme keamer,
    En kist wat oerwei mei dyn neie kamergenootjes?
    Fest wol ;-)
    No nog mwr even bykomme en dan mandje der plat voor.
    Ik sjug alwer ut nei wast dan allejer dost.

    No een hiele fijne tiid jer en gauw tot horens,

    Dikke tut Annie

  • 15 September 2012 - 19:43

    Mw Broekem:

    fijn dat ik via annie wat van je hoor alles gelezen.
    denk ook veel aan jouw.
    een hele fijne tijd en via telefointje annie kan ik jouw iik mooi volgen veel liefs van mij mw broekema en ek fon annie

  • 15 September 2012 - 21:13

    Susanne:

    Hoi Yfke, kan het niet geloven dat je zover weg bent! Had het kaartje er even bij.. je voelt nog zo dichtbij!! Maar als ik lees over je reis.. wauw.. kzie je daar echt zitten voor het raam heerlijk naar buiten te kijken, genieten van zoveel moois! En wat leuk 2 ZuidAfrikanen als kamergenoten! Dan kun je bijna gewoon Nederlands praten toch?! Een hele fijne tijd daar gewenst!! Dikke kusKroepke!!

  • 17 September 2012 - 10:52

    Tsjimmy:

    hoi leave, dappere skot!!!
    no is t echt begon hé. fijn das t in goeie reis hân hast!
    hast t boek al út?
    wy tinke oan dy yfke, super wat as t doe dochst!
    hjir is alles okey, mooi waar en ynmiddels aardich koartere dagen. mar hawar, kearskes en kachel jûns even wer oan en klear ist.
    doe hast wol wat oars op t programma dan kachels en kearsen...........zet him op yfke.
    ik ha in hiel grut fertrouwen yn dy en wat ast allegearre dwaan gjist.
    no suk6 en oan t oare kear!!
    xx tsjimmy

  • 18 September 2012 - 09:51

    Mirjam Molenaar:

    Hoi lieverd,

    Wat fijn dat je veilig aangekomen bent!!
    Gisteren is je programma begonnen, ben benieuwd hoe het bevalt...Zal in het begin wel intensief zijn maar hopelijk superleuk!! Denk aan je. Dikke kus XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yfke Terpstra

Hoi ik ben Yfke 34 jaar en ga binnenkort op reis naar Texas en Africa. Daar ga ik vrijwilligerswerk doen voor Mercy Ships al heel lang heb ik dit willen doen en 2012 word het jaar dat het gaat gebeuren :-)

Actief sinds 16 Aug. 2012
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 35083

Voorgaande reizen:

22 September 2012 - 23 Oktober 2013

1e week in Texas

13 September 2012 - 11 Maart 2013

Mercy Ships

Landen bezocht: